فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

درباره فروشگاه ها و کسب و کار اینترنتی هر چیزی نیاز باشد در بلاگ تحلیل آماده است.
فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

درباره فروشگاه ها و کسب و کار اینترنتی هر چیزی نیاز باشد در بلاگ تحلیل آماده است.

حراجی اینترنتی

حراجی اینترنتی

حراجی اینترنتی یا به فروش های مزایده ای گفته می شود یا فروش محصولات با تخفیف بالا که در دو حالت بسیاری از  می تواند برای خریدار و فروشنده داری سود مطلوبی باشد چون فروشنده در زمان کوتاهی به هدف فروش می رسد یعتی بجای اینکه یک کالا در انبار در مدت بسیار طولانی نگهداری کند تا در زمان دور به سود خوبی برسد می تواند با سود کمتر در زمان کوتاهتری به سودهی رسد و با انجام این فر آیند در بازه زمانی بلند مت  کسب در آمد بسیار بشتری نمایید تا فروش محدود با سود بالا .

بسیار از فروشگاه های   امروز در نحوه فروش محصولات به سمت فروش در حراجی اینترنتی  رفته اند .


حراجی اینترنتی

شما می توانید به راحتی یک حراج اینترنتی داشته باشید .

امروز با رشد روز افزونه سایت های حراجی اینترنتی  شما خودتان می توانید یک حراج در این فروشگاه ها داشته باشید که باب سلقه و در آمد زایی برای شما داشته باشد 

در حراج اینترنتی  به دلیل داشتن هیجان در خرید و فروش که ایجاد می کنند باعث رشد فروش شما می شود در وب سایت هایی که ایجاد مزایده (حراج)  به صورت رایگان است شما می توانید با شروع قیمت پایین تر سود خوبی از فروش خود کسب نمایید در ضمن با رشد روز افزون فرهنگ خرید اینترنتی  و  فروشگاه اینترنتی امروز رشد حراجی اینترنتی بسیار زیاد شده است .

گالری اینترنتی

انواع گالری ها

گالری کورنلیس ون جیئست، ویلم ون هاشت، 1628. گالری عکس خصوصی به عنوان پیشگام اولیه موزه مدرن.
اصطلاح برای هر دو گالری عمومی استفاده می شود که موزه های غیر انتفاعی یا دولتی هستند که مجموعه های گوناگون هنری را نمایش می دهند. از سوی دیگر، گالری خصوصی به شرکت های تجاری برای فروش هنر اشاره دارد. با این حال، هر دو نوع گالری ممکن است نمایشگاه های مسافرتی یا نمایشگاه های موقت را شامل می شود، از جمله هنری که از جای دیگر گرفته شده است.

به طور گسترده ای، در استفاده از آمریکای شمالی، گالری کلمه تنها اغلب یک گالری خصوصی را نشان می دهد، در حالی که یک گالری عمومی احتمالا به عنوان یک موزه هنر شناخته می شود. در استفاده از بریتانیا و کشورهای مشترک المنافع، گالری کلمه به تنهایی شامل یک گالری عمومی می شود، در حالی که یک گالری خصوصی یا تجاری با استفاده از این اصطلاحات متمایز می شود و موزیک تنها به معنای اشاره به موسساتی است که مجموعه ای از آثار تاریخی، باستان شناسی یا علمی دارند، به جای هنر خوب.

گالری در موزه ها
اتاق های موزه هایی که در آن هنر برای مردم نمایش داده می شود، اغلب به عنوان گالری ها نیز نامیده می شود، به عنوان مثال، اتاق هایی برای هنر مصری مصری که اغلب به نام گالری مصر نامیده می شوند، می باشند. که شامل فروش تابلو ها و فرش های نفس است .

گالری معاصر
مقاله اصلی: گالری هنر معاصر
گالری اصطلاح معاصر معمولا به یک گالری خصوصی تجاری سودآور اشاره دارد. این گالری ها اغلب با هم در مراکز بزرگ شهری جمع شده اند. شهرهای کوچکتر معمولا حداقل یک گالری دارند، اما آنها ممکن است در شهرها یا روستاها یافت شوند،

گالری های هنری معاصر معمولا بدون اتهام به عموم مردم می روند. با این حال، برخی از آنها نیمه خصوصی هستند. آنها معمولا با به دست آوردن بخشی از فروش هنر؛ از 25٪ تا 50٪ معمول است. همچنین بسیاری از گالری های غیر انتفاعی یا جمعی وجود دارد. بعضی از گالری ها در شهرهای مانند توکیو هزینه هنرمندان را در هر روز هزینه می کنند، هرچند در بعضی از بازارهای بین المللی هنرمندان عجیب و غریب است. گالری ها اغلب نشان می دهد انفرادی دارند مدیران اغلب نشان می دهد گروهی که چیزی در مورد یک موضوع خاص، روند هنر و یا گروهی از هنرمندان مرتبط می گویند. گالری ها گاهی اوقات هنرمندان را به طور انحصاری به نمایش می گذارند، به آنها فرصت می دهند تا به طور منظم نمایش دهند.

تعریف گالری نیز می تواند شامل تعاونی هنرمند یا فضای هنری باشد که اغلب (در آمریکای شمالی و اروپای غربی) به عنوان یک فضایی با فرآیند مأموریت و انتخاب دموکراتیک تر عمل می کند. این گالری ها معمولا هیئت مدیره و یک کارمند داوطلب یا پشتیبانی کننده پرداخت می کنند که توسط کمیته انتخاب می شوند و یا نشان می دهند یا برخی از روش های مشابه برای انتخاب هنر که به طور معمول به پایان نرسیده است.


موزه هنر دانشگاه تارتور قدیمی ترین موزه استونی است.
موزه ها و گالری های هنری دانشگاه مجموعه ای از هنر را تشکیل می دهند که توسط انواع مدارس، دانشکده ها، کالج ها و دانشگاه ها توسعه داده می شود، متعلق به آنها است. این پدیده در غرب و شرق وجود دارد و این یک عمل جهانی است. اگر چه تا حد زیادی نادیده گرفته شده است، بیش از 700 موزه هنری دانشگاه در آمریکا تنها وجود دارد. این تعداد، در مقایسه با سایر موزه های هنری، باعث می شود موزه های هنری دانشگاه شاید بزرگترین مجموعه موزه های هنر در کشور باشد. در حالی که اولین مجموعه از این مجموعه ها می تواند به مجموعه یادگیری هایی که در آکادمی های هنر در اروپای غربی ایجاد شده است، در حال حاضر اغلب با مراکز آموزش عالی همه نوع ارتباط برقرار کرده و در آن قرار دارند.

به گالری های اینترنتی و مزایده های فروش آثار هنری در فضای مجازی گالری مجازی و یا اینترنتی می گویند که در محطی به صورت مجازی برای عموم قابل رویت است 

منبع :

حراجی

شما هم دوست دارید در حراجی آنلاین فروش داشته باشید . قبل از این بهتر از این موضوع به نفع فروش خودتان استفاده کنید تا خرید و فروش  در حراجی آنلاین به نفع شما باشد . 

با در نظر گرفتن راه حل های جدید و انجام نگات قبلی شما هم می توانید به یک فروشنده موفق تبدیل شوید و فقط باید ریز بینی داشته باشید . 

حراجی راهی برای ایجاد هیجان است پس کمی در این مورد از فروش باید عجله کرد تا از دیگر رقبا پیش بگیرید .

حراجی  آنلاین به زودی در حال رشد در ایران است و ما هم می توانیم در این رشد سهم داشته باشیم روزهایی که تازه درباره خدمات تاکسی روی گوشی های همراه شنیده بودیم و برای ما تعجب بر انگیز بود ولی امروز کلی برنامه در این راستا فعالیت می کنند . 

پس همشه باید بروز باشید .


بازاریابی پارتیزانی

 (به انگلیسیGuerilla Marketing) روشی نامنظم و نامتعارف در انجام فعالیت‌های تبلیغی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است. چنین تبلیغاتی گاه به گونه‌ای طرح می‌شود که مخاطب حتی از وجود آنها بی اطلاع است و شاید بتوان گفت این نوع بازاریابی از انواع بازاریابی پنهان یا بازاریابی مبتنی بر هیاهو است. در واقع بازاریابی پارتیزانی نوعی بازاریابی نامنظم برای کسب حداکثر نتایج با بکارگیری حداقل منابع است ابتکار و نوآوری، شکستن قوانین و جستجوی راهکارهای بدیل برای روشهای بازاریابی سنتی است.

بازاریابی پارتیزانی را جی کنراد لوینسون در سال ۱۹۸۴ در کتابی با عنوان بازاریابی پارتیزانی تشریح کرد که در آن کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک را هدف خود قرار داد. از آن پس لوینسون ۲۰ کتاب دیگر در این باره نوشت و در آن همچنان کسب و کارهای کوچکی را که دارای منابع و بودجه بسیار اندک نسبت به کسب و کارهای بزرگتر بودند، مورد توجه قرار داد و از مزیت تاکتیک‌های بازاریابی پارتیزانی برای اینگونه شرکت‌ها نوشت.

منبع : ویکی پدیا فارسی 

حراجی اینترنتی