حراجی اینترنتی یا به فروش های مزایده ای گفته می شود یا فروش محصولات با تخفیف بالا که در دو حالت بسیاری از می تواند برای خریدار و فروشنده داری سود مطلوبی باشد چون فروشنده در زمان کوتاهی به هدف فروش می رسد یعتی بجای اینکه یک کالا در انبار در مدت بسیار طولانی نگهداری کند تا در زمان دور به سود خوبی برسد می تواند با سود کمتر در زمان کوتاهتری به سودهی رسد و با انجام این فر آیند در بازه زمانی بلند مت کسب در آمد بسیار بشتری نمایید تا فروش محدود با سود بالا .
بسیار از فروشگاه های امروز در نحوه فروش محصولات به سمت فروش در حراجی اینترنتی رفته اند .
شما می توانید به راحتی یک حراج اینترنتی داشته باشید .
امروز با رشد روز افزونه سایت های حراجی اینترنتی شما خودتان می توانید یک حراج در این فروشگاه ها داشته باشید که باب سلقه و در آمد زایی برای شما داشته باشد
در حراج اینترنتی به دلیل داشتن هیجان در خرید و فروش که ایجاد می کنند باعث رشد فروش شما می شود در وب سایت هایی که ایجاد مزایده (حراج) به صورت رایگان است شما می توانید با شروع قیمت پایین تر سود خوبی از فروش خود کسب نمایید در ضمن با رشد روز افزون فرهنگ خرید اینترنتی و فروشگاه اینترنتی امروز رشد حراجی اینترنتی بسیار زیاد شده است .
شما هم دوست دارید در حراجی آنلاین فروش داشته باشید . قبل از این بهتر از این موضوع به نفع فروش خودتان استفاده کنید تا خرید و فروش در حراجی آنلاین به نفع شما باشد .
با در نظر گرفتن راه حل های جدید و انجام نگات قبلی شما هم می توانید به یک فروشنده موفق تبدیل شوید و فقط باید ریز بینی داشته باشید .
حراجی راهی برای ایجاد هیجان است پس کمی در این مورد از فروش باید عجله کرد تا از دیگر رقبا پیش بگیرید .
حراجی آنلاین به زودی در حال رشد در ایران است و ما هم می توانیم در این رشد سهم داشته باشیم روزهایی که تازه درباره خدمات تاکسی روی گوشی های همراه شنیده بودیم و برای ما تعجب بر انگیز بود ولی امروز کلی برنامه در این راستا فعالیت می کنند .
پس همشه باید بروز باشید .
(به انگلیسی: Guerilla Marketing) روشی نامنظم و نامتعارف در انجام فعالیتهای تبلیغی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است. چنین تبلیغاتی گاه به گونهای طرح میشود که مخاطب حتی از وجود آنها بی اطلاع است و شاید بتوان گفت این نوع بازاریابی از انواع بازاریابی پنهان یا بازاریابی مبتنی بر هیاهو است. در واقع بازاریابی پارتیزانی نوعی بازاریابی نامنظم برای کسب حداکثر نتایج با بکارگیری حداقل منابع است ابتکار و نوآوری، شکستن قوانین و جستجوی راهکارهای بدیل برای روشهای بازاریابی سنتی است.
بازاریابی پارتیزانی را جی کنراد لوینسون در سال ۱۹۸۴ در کتابی با عنوان بازاریابی پارتیزانی تشریح کرد که در آن کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک را هدف خود قرار داد. از آن پس لوینسون ۲۰ کتاب دیگر در این باره نوشت و در آن همچنان کسب و کارهای کوچکی را که دارای منابع و بودجه بسیار اندک نسبت به کسب و کارهای بزرگتر بودند، مورد توجه قرار داد و از مزیت تاکتیکهای بازاریابی پارتیزانی برای اینگونه شرکتها نوشت.
منبع : ویکی پدیا فارسی