برسی خرید و فروش در مزایده اینترنتی از این جا شروع کنیم که همیشه راه های جدیدی زیاد برای پیدا کردن وب سایت مزایده آنلاین خوب وجود داره که از همه مهمترین فاکتور میزان پیشنهاد پزی این وب سایت ها است . به این معنی که اگر شما جنس مناسب که مطابق سلیقه جامعه باشه و قیمت شروع شما بهتر است پایین باشه اگه به سایت ای بی سر زده باشید معمولا مزایده های خوب با قیمت پایان شروع به کار می کنند که با بزخورد خویی برسند حالا اگر وب سایت قابلیت تمدید را داشته باشه شما می توانید از این اهرم در زمان مناسب استفاده کنید و مشتری ها را با خود همراه کنید . اگر شما داری یک جنس خواست باشید که در جای دیگری برای فروش آن نیست به زودی شما به سود خوبی خواهید رسید ولی هیچ وفت در مزایده اینترنتی عجله کرد .
ّمزایده اینترنتی روشی جدید برای فروش کالاها التبه در ایران چون در سایر کشور ها جهان خرید و فروش به این روش صورت می گیرید و امروز مزایده های اینترنتی راه خود را به بازار ایران بازکرده اند پس باید بیشتر از این ها با آن آشنا بشویم .
بسیاری از وب سایت های جعلی در ضمینه مزایده های آنلاین با ایجاد وب سایتی همانند یک مزایده خود را در این قالب اما دروغین جا داده اند چون این وب سایت ها در زمان ثبت نام از کاربران پول می گیرند که این مضوع کاملا غلط می باشد و هر پیشنهاد را با اعمال هزینه انجام می دهند در صورتی که در دنیای واقعی هم هیچ کس تا اتمام مزایده محکوم به پرداخت هزینه نمی باشد . همه این ها را برای شما گفتم که شما را به مزایده های واقعی آشنا تر کنم و افکار منفی از این که همه این ها دروغ است را از شما دور کنم شما باید آگاهانه به سمت خرید و فروش در مزایده اینترنتی بروید نه چشم بسته به سمتی بروید که دیدگاه شما را برای همیشه نسبت به این روش عوض کند .
عمدهفروشی در مزایده، فروش کالا یا اجناس به به صورت مزایده برای خرده فروشی، کاربران صنعتی، بازرگانی، نهادی، یا دیگر کاسبان حرفهای، یا به دیگر عمدهفروشان و خدمات مرتبط است. بطور کلی، عمدهفروشی،فروش کالا به هر کس و به هر مقدار به استثنای مصرفکنندهٔ نهایی میباشد. عمدهفروشی در مزایده دارای اهداف تجاری است و عموماً با مقادیر بزرگ معاملات سروکار دارد. علاوه بر این عمدهفروشان وظیفه ارتباط تولیدکننده و تامینکننده را بر عهده دارند.
عمدهفروشان غالباً به مونتاژ، مرتبسازی، و درجهبندی فیزیکی کالادر قالب بخشهای بزرگ میپردازند. آنها پس از تقسیم فلههای کالا، به بستهبندی و توزیع مجدد کالاها در قالب بخشهای کوچکتر میپردازند. در حالیکه عمدهفروشان بیشتر کالاها معمولاً از مکانهای مستقلی کارشان را پی میگیرند، بازاریابی عمدهفروشی برای مواد خوراکی میتواند در بازارهای مشخص عمدهفروشی دنبال شود که همهٔ معاملهکنندگان در آنجا جمع میشوند. بطور سنتی عمدهفروشان به بازارهایی که بدان محصولات را عرضه میکنند نزدیکتر هستند تا به منبعی که از آن محصولات را دریافت میکنند.
توزیعکننده مترادف با عمدهفروش نیست. همه عمدهفروشها توزیعکننده به شمار میآیند، اما همه توزیعکنندگان عمدهفروش نیستند. به عبارت دیگر برخی از خردهفروشان و تولیدکنندگان خودشان عمل توزیعکنندگی عمدهفروش را انجام میدهند. تفاوت خردهفروشی با عمدهفروشی در این است که خردهفروش عموماً کالا را به مصرفکننده نهایی میرساند و در مقایسه با عمدهفروش اهداف و برنامه تجاری مفصلی ندارد و با مقادیر بزرگ معاملات نیز سروکار ندارد.
به طور مثال در یکی از مزایده های وب سایت تک دیل در مورد فروش عمده است دقت کنید .