فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

درباره فروشگاه ها و کسب و کار اینترنتی هر چیزی نیاز باشد در بلاگ تحلیل آماده است.
فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

درباره فروشگاه ها و کسب و کار اینترنتی هر چیزی نیاز باشد در بلاگ تحلیل آماده است.

خرید و فروش

خرید و فروش

خرید و فروش شامل انتقال کالا یا خدمات از یک شخص یا نهاد به دیگری، اغلب در مقابل پول است. یک سیستم یا شبکه ای که اجازه تجارت را می دهد یک بازار نامیده می شود.
شکل اولیه خرید و فروش، تبادل، مبادله مستقیم کالا و خدمات را برای سایر کالاها و خدمات مشاهده کرد. شامل معاملات تجاری بدون استفاده از پول است. بعدها، یک پارتی مبادرت به استفاده از فلزات گرانبها شد که اهمیت نمادین و همچنین اهمیت عملی را به دست آوردند. معامله گران مدرن به طور کلی از طریق یک مبادله، مانند پول، مذاکره می کنند. در نتیجه، خرید را می توان از فروش یا درآمد جدا کرد. اختراع پول (و بعدا اعتبار، پول کاغذی و پول غیر فیزیکی) تا حد زیادی ساده شده و تجارت را ارتقا داد. تجارت بین دو معامله گر تجاری تجارت دو جانبه است، در حالی که تجارت شامل بیش از دو معامله گر، تجارت چند جانبه ای است.
  
خرید و فروش به علت تخصص و تقسیم کار، یک شکل غالب فعالیت اقتصادی است که افراد و گروه ها بر جنبه های کوچک تولید تمرکز می کنند، اما از تولید خود در تجارت برای محصولات و نیازهای دیگر استفاده می کنند.  تجارت در بین مناطق وجود دارد، زیرا مناطق مختلف ممکن است مزیت نسبی (ادراک شده یا واقعی) در تولید برخی از کالاهای قابل تجارت، از جمله تولید کمبود منابع طبیعی محدود یا محدود در جای دیگر، یا به دلیل اینکه اندازه های مختلف منطقه ممکن است تولید انبوه را تشویق کند.در چنین شرایطی، تجارت در قیمت های بازار بین مکان ها می تواند از هر دو مکان سود ببرد.

خرده فروشی شامل فروش کالاها یا کالاها از یک مکان بسیار ثابت (مانند فروشگاه عمومی، بوتیک یا کیوسک)، آنلاین یا پست الکترونیکی، در قطعات کوچک یا فردی برای مصرف مستقیم یا استفاده توسط خریدار است تجارت عمده توسط  تعریف می شود به عنوان ترافیک در کالاها که به عنوان کالا به خرده فروشان یا به فروشندگان صنعتی، تجاری، سازمانی و یا سایر حرفه ای های تجاری، و یا به سایر عمده فروشان و خدمات وابسته به آن، فروخته می شود.

در طول قرون وسطی، خرید و فروش در اروپایی با تجارت کالاهای لوکس در نمایشگاه های تجاری توسعه یافت. ثروت به ثروت یا سرمایه تبدیل می شود. سیستم های بانکی توسعه یافته در جایی که پول در حساب در سراسر مرزهای ملی منتقل شد. بازار دست به دست یک ویژگی شهر زندگی بود و توسط مقامات شهر تنظیم شده بود.

اروپای غربی یک شبکه تجارت پیچیده و وسیع را با کشتی های باربری که اسباب بازی اصلی برای حرکت کالاها است، تاسیس کرد. Cogs و Hulks دو نمونه از چنین کشتی های باربری هستند. بسیاری از بنادر شبکه های تجارت گسترده خود را توسعه می دهند. شهر بندر انگلیس بریستول با افرادی که از ایسلند مدرن هستند و در سرتاسر ساحل غربی فرانسه زندگی می کنند، و به آنچه در حال حاضر اسپانیا است، فروخته می شود.

نقشه ای که مسیرهای اصلی تجارت برای کالاهای اروپایی در قرون وسطی را نشان می دهد.
در قرون وسطی، آسیای مرکزی مرکز اقتصادی جهان بود پس از قرن چهاردهم میلادی تا قرن هجدهم میلادی،  غالب مسیر تجارت شرق و غرب شناخته شده به عنوان جاده ابریشم، با سایاب و طالس در میان مراکز اصلی خود در شمال. آنها اصلی ترین معامله گران آسیای مرکزی بودند.

از قرن هشتم تا یازدهم، وایکینگها و وارنژینها به عنوان آنها از اسکاندیناوی و اسکاندیناوی فروختند. وایکینگ ها به اروپا غربی رفتند، در حالی که وارگان ها به روسیه رفتند. اتحاد شهرهای تجاری بود که انحصار تجارت بیش از بسیاری از شمال اروپا و بالتیک را بین قرن 13 و 17 حفظ کرد.

 جاده ابریشم در خرید و فروش

شهرستان گرد از بغداد بین 767 و 912 مهمترین گره شهری در امتداد جاده ابریشم بود.

یک نقاشی شیر در ابریشم پلیچهره ، قرن هشتم  ، به احتمال زیاد از بخارا
در دوران امویان، دمشق تا زمانی که سلسله عباسیان شهر بغداد را به عنوان مهمترین شهر در امتداد جاده ابریشم تبدیل به مرکز تجارت بزرگ گردید، را پیش برد.

در پایان جلال افتخار، مسیرهای بزرگترین امپراطوری قاره ای، امپراطوری مغول، با مراکز سیاسی آن در امتداد جاده ابریشم (پکن در شمال چین، کاراکوروم در مغولستان مرکزی، سرماژستان در ترانسسیاسیا، تبریز در شمال ایران، سارای و آستاراخان در پایین، در کریمه، کازان در روسیه مرکزی،  در شرق، تحقق بخشیدن به اتحاد منطقه ای مناطق که قبلا آزادانه و متناوب با کالاهای مادی و فرهنگی مرتبط بودند

جهان اسلام در قرن هشتم تحت خلیفه امویان به آسیای مرکزی افزوده شد در حالیکه پس از آن که خلیفه عباسی، در نبرد طالس در 751 (در نزدیکی رودخانه طالس در قرقیزستان امروز)، به سمت گسترش چین در نبرد طالس متوقف شد.  با این حال، پس از انفجار یک قیام لواسان  و تسخیر مناطق غربی توسط امپراتوری تبت، امپراطوری تانگ قادر به کنترل خود بر آسیای مرکزی نشد.  نویسندگان معاصر تانگ اظهار داشتند که پس از این که سلسله پس از این ناپدید شد، در سال 848 تانگ چینی، به رهبری فرمانده ژانگ ، تنها قادر به بازگرداندن  هگزی و  در گانسو از تبت است. امپراتوری سامانیان که در بخارا (ازبکستان) متمرکز بود، میراث تجاری سگدیان را ادامه داد. اختلال تجارت در اواخر قرن بیستم و فروپاشی آسیای مرکزی توسط سرخپوستان سرخپوست اسلامی ترکیه در آن بخش از جهان فرو رفته بود، اما مسیحیت نستوریان، زرتشتیان، مانوی، و بودیسم در آسیای مرکزی عملا ناپدید شد

در اوایل قرن 13 توسط امپراطوری مغول آغاز شد. حاکم مغول، چنگیزخان، شهرهای تکریت بوخارا و سمرقند را پس از محاصره با آنها سوزانده بود. با این حال، در سال 1370، سمرقند به عنوان پایتخت امپراتوری جدید تیموریان احیا شد. تیمور، حاکم تورکو-مغول، نیروهای مسلح و روشنفکران را از سراسر آسیا به سمرقند منتقل کرد و آن را یکی از مهمترین مراکز تجاری و مشوق های فرهنگی جهان اسلام دانست.