فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

درباره فروشگاه ها و کسب و کار اینترنتی هر چیزی نیاز باشد در بلاگ تحلیل آماده است.
فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

درباره فروشگاه ها و کسب و کار اینترنتی هر چیزی نیاز باشد در بلاگ تحلیل آماده است.

گالری اینترنتی

انواع گالری ها

گالری کورنلیس ون جیئست، ویلم ون هاشت، 1628. گالری عکس خصوصی به عنوان پیشگام اولیه موزه مدرن.
اصطلاح برای هر دو گالری عمومی استفاده می شود که موزه های غیر انتفاعی یا دولتی هستند که مجموعه های گوناگون هنری را نمایش می دهند. از سوی دیگر، گالری خصوصی به شرکت های تجاری برای فروش هنر اشاره دارد. با این حال، هر دو نوع گالری ممکن است نمایشگاه های مسافرتی یا نمایشگاه های موقت را شامل می شود، از جمله هنری که از جای دیگر گرفته شده است.

به طور گسترده ای، در استفاده از آمریکای شمالی، گالری کلمه تنها اغلب یک گالری خصوصی را نشان می دهد، در حالی که یک گالری عمومی احتمالا به عنوان یک موزه هنر شناخته می شود. در استفاده از بریتانیا و کشورهای مشترک المنافع، گالری کلمه به تنهایی شامل یک گالری عمومی می شود، در حالی که یک گالری خصوصی یا تجاری با استفاده از این اصطلاحات متمایز می شود و موزیک تنها به معنای اشاره به موسساتی است که مجموعه ای از آثار تاریخی، باستان شناسی یا علمی دارند، به جای هنر خوب.

گالری در موزه ها
اتاق های موزه هایی که در آن هنر برای مردم نمایش داده می شود، اغلب به عنوان گالری ها نیز نامیده می شود، به عنوان مثال، اتاق هایی برای هنر مصری مصری که اغلب به نام گالری مصر نامیده می شوند، می باشند. که شامل فروش تابلو ها و فرش های نفس است .

گالری معاصر
مقاله اصلی: گالری هنر معاصر
گالری اصطلاح معاصر معمولا به یک گالری خصوصی تجاری سودآور اشاره دارد. این گالری ها اغلب با هم در مراکز بزرگ شهری جمع شده اند. شهرهای کوچکتر معمولا حداقل یک گالری دارند، اما آنها ممکن است در شهرها یا روستاها یافت شوند،

گالری های هنری معاصر معمولا بدون اتهام به عموم مردم می روند. با این حال، برخی از آنها نیمه خصوصی هستند. آنها معمولا با به دست آوردن بخشی از فروش هنر؛ از 25٪ تا 50٪ معمول است. همچنین بسیاری از گالری های غیر انتفاعی یا جمعی وجود دارد. بعضی از گالری ها در شهرهای مانند توکیو هزینه هنرمندان را در هر روز هزینه می کنند، هرچند در بعضی از بازارهای بین المللی هنرمندان عجیب و غریب است. گالری ها اغلب نشان می دهد انفرادی دارند مدیران اغلب نشان می دهد گروهی که چیزی در مورد یک موضوع خاص، روند هنر و یا گروهی از هنرمندان مرتبط می گویند. گالری ها گاهی اوقات هنرمندان را به طور انحصاری به نمایش می گذارند، به آنها فرصت می دهند تا به طور منظم نمایش دهند.

تعریف گالری نیز می تواند شامل تعاونی هنرمند یا فضای هنری باشد که اغلب (در آمریکای شمالی و اروپای غربی) به عنوان یک فضایی با فرآیند مأموریت و انتخاب دموکراتیک تر عمل می کند. این گالری ها معمولا هیئت مدیره و یک کارمند داوطلب یا پشتیبانی کننده پرداخت می کنند که توسط کمیته انتخاب می شوند و یا نشان می دهند یا برخی از روش های مشابه برای انتخاب هنر که به طور معمول به پایان نرسیده است.


موزه هنر دانشگاه تارتور قدیمی ترین موزه استونی است.
موزه ها و گالری های هنری دانشگاه مجموعه ای از هنر را تشکیل می دهند که توسط انواع مدارس، دانشکده ها، کالج ها و دانشگاه ها توسعه داده می شود، متعلق به آنها است. این پدیده در غرب و شرق وجود دارد و این یک عمل جهانی است. اگر چه تا حد زیادی نادیده گرفته شده است، بیش از 700 موزه هنری دانشگاه در آمریکا تنها وجود دارد. این تعداد، در مقایسه با سایر موزه های هنری، باعث می شود موزه های هنری دانشگاه شاید بزرگترین مجموعه موزه های هنر در کشور باشد. در حالی که اولین مجموعه از این مجموعه ها می تواند به مجموعه یادگیری هایی که در آکادمی های هنر در اروپای غربی ایجاد شده است، در حال حاضر اغلب با مراکز آموزش عالی همه نوع ارتباط برقرار کرده و در آن قرار دارند.

به گالری های اینترنتی و مزایده های فروش آثار هنری در فضای مجازی گالری مجازی و یا اینترنتی می گویند که در محطی به صورت مجازی برای عموم قابل رویت است 

منبع :